Google hodnocení může pro klienty realitní kanceláře hrát klíčovou roli z několika důvodů!

Google hodnocení, známé také jako Google Recenze (Google Reviews), je systém, pomocí kterého mohou uživatelé hodnotit a recenzovat různé podniky a místa, která jsou zobrazena na Google Mapách a ve výsledcích vyhledávání Google.

 

Proč je Google hodnocení důležité pří výběru realitní kanceláře?

Informovaná volba

Mnoho lidí se spoléhá na online recenze, aby mohli učinit informované rozhodnutí. Hodnocení na Google může potenciálním klientům nabídnout vhled do kvality služeb, které kancelář poskytuje, stejně jako do jejich profesionality a spolehlivosti.

Důvěra

Pozitivní hodnocení může u potenciálních klientů budovat důvěru. Pokud vidí, že kancelář má vysoké hodnocení a řadu pozitivních recenzí, může to zvyšovat jejich důvěru ve spolehlivost a kvalitu služeb kanceláře.

Srovnání s konkurencí

Klienti často srovnávají různé realitní kanceláře, než se rozhodnou pro jednu. Google hodnocení může být jedním z faktorů, které zvažují při svém rozhodování.

Zpětná vazba

Pro klienty, kteří již využili služeb kanceláře, mohou recenze poskytnout platformu, kde mohou sdílet své zkušenosti, doporučit kancelář dalším klientům nebo vyjádřit své připomínky či obavy.

Realistická očekávání

Recenze mohou nastavit očekávání klientů. Pokud recenze ukazují konzistentní vzory v zkušenostech klientů (např. rychlou komunikaci, transparentnost v cenách atd.), mohou noví klienti mít lepší představu o tom, co od kanceláře očekávat.

Je důležité si uvědomit, že i když pozitivní hodnocení může přilákat více klientů, negativní hodnocení (zejména pokud na něj kancelář nereaguje nebo neřeší problémy) může potenciální klienty odradit. 

 

Podívejte se na prezentaci nemovitostí našich klientů:

14.9.2023

O mně

 

Od roku 2006 se věnuji financování nemovitostí, za tu dobu jsem zprostředkoval úvěry za cca 1,5 miliardy Kč. Protože jsem chtěl svým klientům dopřát celkový KVALITNÍ SERVIS POD JEDNOU STŘECHOU, rozhodl jsem se proto navázat spolupráci s RE/MAXem. Postupně jsem se vypracoval na špičku nejen naší kanceláře, ale i v Brně.

 

Můj tým pracuje s nejmodernější technikou, jako jsou videoprohlídky, homestaging, virtuální 3D prohlídky nebo třeba digitální staging nemovitostí. Nejčastější prodejní technikou je aukce, kdy jsme schopni výrazně navýšit cenu nemovitosti. Za poslední rok jsem prodal nebo rezervoval nemovitosti za téměř 100 mil. Kč s průměrným navýšením prodejní ceny o 17 %!

 

To je i důvodem, proč 90 % mých obchodů je právě z DOPORUČENÍ spokojených klientů.

 

A jaké vlastnosti mě vystihují? Profesionalita, aktivní přístup, energičnost, asertivní jednání, flexibilita, kreativita, schopnost řešit každý problém, vytrvalost, touha vítězit, empatie, mám rád lidi a mám i smysl pro humor. Sice mému specifickému humoru ne vždy každý rozumí, ale patří ke mně. A život nemůže být jen vážný.

 

Takže jeden vtip o našem oboru:

Khon se rozhodl prodat svůj dům a předal celou záležitost agentovi. Ten napsal inzerát, takový ten standartní, který se nádherně čte.

Khon si ho přečetl a zeptal se: "To je všechno pravda?"

"Samozřejmě, proč se ptáte?"

"Stornujte to. Ten dům je příliš dobrý na to, abych ho prodal!"

Neváhejte mne kontaktovat, budu se těšit na spolupráci s Vámi!

Ondřej Franc

Makléř

Certifikáty

realitn_profesion_l_cmyk 100_percent Certifikovaný-makléř-2_rgb 195x200_RMX_Aukcni_specialista makléř roku 2021_upravený Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.