Prodej nemovitostí a vše, co se kolem něj točí, se neustále vyvíjí. Makléři i realitní kanceláře se předhánějí v tom, jak zaujmout potencionální kupce, jak nemovitost připravit k prodeji a hlavně, jak ji prezentovat. Už dnes se používá řada technologií, které se budou v budoucnosti ještě více rozvíjet – 3D prohlídky matterport, videoprohlídky, videa z dronů apod. Obzvláště teď, kdy se omezují osobní kontakty s ostatními lidmi na minimum, mají tyto virtuální prezentace nemovitostí velký význam!
Těžko odhadnout, jaké konkrétní technologie se budou rozvíjet, ale budou mít společný cíl – co nejlépe zájemcům nemovitost ukázat, aniž by museli přijít na osobní prohlídku. V tomto směru jde doba hodně rychle dopředu. Nakonec však vždy platí a nejspíše i bude platit, že každý opravdový zájemce chce vidět nemovitost osobně, naživo. Ať jsou technologie jakékoliv, 99% kupujících musí nemovitost vidět na vlastní oči!
O rychlosti prodeje i prodejní ceně dnes často rozhoduje marketing. Když máte perfektní marketing, můžete nemovitost prodat o stovky tisíc dráž. Vytvořit vlastní stránky nemovitosti, natočit vtipné video, propagovat nemovitost se skvělými fotkami přes sociální sítě, dostat inzerát k těm pravým lidem. To všechno rozhoduje a pomáhají tomu i nejnovější technologie. Zkušená realitní kancelář vám právě takové rozdílové a nadstandardní služby nabídne.
Ať už máte sebelepší prezentaci a marketing prodávané nemovitosti, nakonec o prodeji rozhodne stejně osobní kontakt. Domluvit se a dotáhnout prodej by měla být jedna z nejdůležitějších schopností kvalitního makléře. Tak jako bude chtít kupující stejně osobně nemovitost vidět, tak se bude chtít i osobně domluvit s majitelem a jeho makléřem.
17.10.2020
Vyrůstal jsem v prostředí, kde se nemovitosti vždycky řešily – pozemky, budovy, stroje. V naší rodině se majetek nikdy nebral jen jako „věc“. Byl za tím vždycky příběh, práce, emoce. A možná i proto dnes přistupuju ke každému prodeji s respektem, strategií a důrazem na detail.
Mojí prioritou je férové a funkční řešení – od první schůzky až po předání klíčů. Využívám moderní nástroje jako je profesionální prezentace, video, půdorysy, efektivní propagace na sociálních sítích i realitních serverech. V kombinaci se zázemím kanceláře RE/MAX Delux to znamená jedinou věc – že svou práci můžu dělat pořádně.
Ať už jde o menší byt nebo rozsáhlý pozemek, každý obchod si zaslouží individuální přístup. Rád vám ukážu, jak může vypadat realitní služba, která dává smysl.