Když prodáváte nemovitost, hlavním cílem je najít kupce, dohodnout se na ceně, a nakonec podepsat kupní smlouvu. S tímto vám samozřejmě pomůže realitní kancelář. Když se toto podaří, můžete si oddychnout a oslavit to, ale celý proces tím ještě nekončí. Zbývá totiž několik menších úkolů, které je ještě potřeba splnit. I s těmi by vám však měl pomoci makléř, se kterým spolupracujete!
Pojďme se tedy podívat, co je ještě potřeba zařídit po podpisu kupní smlouvy vaší nemovitosti:
Obecně platí, že by vám se vším měl pomoci váš makléř nebo realitní kancelář. Ale raději se před zahájením spolupráce zeptejte, co všechno bude jejich pomoc zahrnovat!
12.2.2021
Vyrůstal jsem v prostředí, kde se nemovitosti vždycky řešily – pozemky, budovy, stroje. V naší rodině se majetek nikdy nebral jen jako „věc“. Byl za tím vždycky příběh, práce, emoce. A možná i proto dnes přistupuju ke každému prodeji s respektem, strategií a důrazem na detail.
Mojí prioritou je férové a funkční řešení – od první schůzky až po předání klíčů. Využívám moderní nástroje jako je profesionální prezentace, video, půdorysy, efektivní propagace na sociálních sítích i realitních serverech. V kombinaci se zázemím kanceláře RE/MAX Delux to znamená jedinou věc – že svou práci můžu dělat pořádně.
Ať už jde o menší byt nebo rozsáhlý pozemek, každý obchod si zaslouží individuální přístup. Rád vám ukážu, jak může vypadat realitní služba, která dává smysl.