Povolání makléře přitahuje ženy i muže. Je to práce pro obě pohlaví. Jestli jsou však úspěšnější muži nebo ženy nelze jednoznačně rozhodnout. Vždy záleží totiž na schopnostech a vlastnostech každého člověka. Makléř musí být pracovitý, pečlivý, organizovaný, spolehlivý, měl by se obklopit schopnými lidmi, vzdělávat se, a používat selský rozum. Všechny tyto vlastnosti mohou mít samozřejmě muži i ženy. Přece jen tady však určité rozdíly jsou.
Logicky vás napadne, že díky tomu, že makléři jednají osobně s lidmi, s prodejci, kupujícími, pronajímateli i nájemci, mají atraktivní ženy výhodu. Reality totiž mnohem častěji prodávají i kupují muži. A je jasné, že muži rádi jednají s atraktivní ženou. Může to být opravdu drobná výhoda, ale nakonec stejně rozhodují schopnosti a profesionalita. Prodej nebo nákup nemovitosti je totiž velký krok, jde o hodně peněz, a proto je na prvním místě pro všechny klienty důvěryhodnost.
Výhoda mužů se někdy projevuje v tom, že muži makléři obvykle lépe rozumí technickým věcem kolem nemovitostí. Není to tak samozřejmě vždy, ale obecně bývají muži praktičtější, což se hlavně při představení nemovitostí hodí. Když však dělá žena makléřku, nemovitostem včetně technických prvků pak většinou také rozumí.
V praxi se ukazuje, že pohlaví opravdu o kvalitě makléře nerozhoduje. Je jasné, že ženy a muži fungují trochu jinak, ale opravdu zde rozhodují hlavně schopnosti a vlastnosti makléře. Pro klienty je nakonec úplně jedno, jestli jedná s mužem nebo se ženou, důležité jsou totiž výsledky – jak rychle a za kolik nemovitost makléř prodá, jestli sežene vhodnou nemovitost, zda najde spolehlivé nájemníky apod. Nikdo neřeší, jestli mu pomohl makléř – muž nebo makléř – žena!
15.10.2020
Vyrůstal jsem v prostředí, kde se nemovitosti vždycky řešily – pozemky, budovy, stroje. V naší rodině se majetek nikdy nebral jen jako „věc“. Byl za tím vždycky příběh, práce, emoce. A možná i proto dnes přistupuju ke každému prodeji s respektem, strategií a důrazem na detail.
Mojí prioritou je férové a funkční řešení – od první schůzky až po předání klíčů. Využívám moderní nástroje jako je profesionální prezentace, video, půdorysy, efektivní propagace na sociálních sítích i realitních serverech. V kombinaci se zázemím kanceláře RE/MAX Delux to znamená jedinou věc – že svou práci můžu dělat pořádně.
Ať už jde o menší byt nebo rozsáhlý pozemek, každý obchod si zaslouží individuální přístup. Rád vám ukážu, jak může vypadat realitní služba, která dává smysl.