Makleřina je oblíbené podnikání ve světě, spousta lidí to chce vyzkoušet. Faktem je, že uspěje jen zlomek makléřů. Drtivá většina do roka skončí (více než 75 %). Jedním z důvodů je i skutečnost, že makléři začnou obvykle vydělávat až po několika měsících. První měsíce se totiž učí, vzdělávají a získávají zkušenosti. Když chce totiž někdo prodat nemovitost, těžko ji svěří do rukou úplnému začátečníkovi.
Když to makléř myslí vážně, musí být připraven do sebe ze začátku něco investovat. Než se začne jako makléř živit, je potřeba investovat do školení, kurzů, zkoušek a také do vlastní propagace. Když do toho jde naplno, do plusu se obvykle dostane už po několika měsících. Když začínáte sám, nemáte prakticky šanci. Nejlepší je začít pod známou značkou.
Makléř potřebuje na začátku mentora, staršího a zkušenějšího učitele, který ho zasvětí do světa realit. Tady pomůže začít pod známou značkou, jako je například REMAX. I přesto bude období na začátku kariéry spíše ztrátové. Důležité je vybrat si správnou realitní kancelář, kterou vede člověk, který sám reality dělal a začínal jako běžný makléř. Kancelář, kde se vám budou skutečně každý den věnovat několik prvních měsíců vašeho podnikání!
Možná se to nezdá, ale když jede makléř sám na sebe, má dost vysoké náklady. Zadarmo to nemá ani jako člen realitní kanceláře. Mezi hlavní náklady patří vzdělávání, právní podpora, profesionální fotograf, webová prezentace, placená inzerce, náklady na cestování apod. S většinou těchto nákladů pomůže právě profesionální realitní kancelář, proto je mnohem jednodušší začít jako makléř pod křídly jedné z nich. Tak co, chcete se stát makléřem i vy?
5.11.2020
Vyrůstal jsem v prostředí, kde se nemovitosti vždycky řešily – pozemky, budovy, stroje. V naší rodině se majetek nikdy nebral jen jako „věc“. Byl za tím vždycky příběh, práce, emoce. A možná i proto dnes přistupuju ke každému prodeji s respektem, strategií a důrazem na detail.
Mojí prioritou je férové a funkční řešení – od první schůzky až po předání klíčů. Využívám moderní nástroje jako je profesionální prezentace, video, půdorysy, efektivní propagace na sociálních sítích i realitních serverech. V kombinaci se zázemím kanceláře RE/MAX Delux to znamená jedinou věc – že svou práci můžu dělat pořádně.
Ať už jde o menší byt nebo rozsáhlý pozemek, každý obchod si zaslouží individuální přístup. Rád vám ukážu, jak může vypadat realitní služba, která dává smysl.