Pro makléře - jak získávat do nabídky nemovitosti na prodej

Jako makléř nebo realitní kancelář potřebujete mít dostatek nabídek nemovitostí na prodej. Není cílem jich mít co nejvíce. Abyste se o ně stíhali profesionálně starat. Ale přesto jsou nemovitosti k prodeji to hlavní, co ke své práci potřebujete. V tomto článku se podíváme, jakými způsoby se dají nemovitosti na prodej do nabídky získávat:

  • Studená volání. Není to moc příjemné, ale někdy je to účinná taktika. Obvolávat inzeráty lidí, kteří prodávají nemovitost svépomocí bez realitky a nabídnout jim své služby.
  • Online marketing. V dnešní době velmi efektivní nástroj, jehož základem je vlastní dobře připravený web. Klienti vás začnou sami oslovovat.
  • Sociální sítě. V kombinaci s vlastním webem je aktivita na sociálních sítích dalším místem, odkud budete získávat nové nemovitosti k prodeji.
  • Další druhy marketingu. Velmi účinný může být klasický marketing, kdy používáte tiskovou reklamu (billboardy, letáky, časopisy, reklama na autě aj.), ale také referenční a reciproční marketing.
  • Vést si databázi kontaktů a budovat vztahy s majiteli nemovitostí. Vyplatí se vést si databázi kontaktů a budovat dlouhodobé vztahy s majiteli činžovních domů, investory, majiteli bytů, rodinných domů, pracovníků developerských společností a vůbec s lidmi, kteří kolem vás v dané oblasti kolem nemovitostí točí.
  • Dny otevřených dveří a pořádání akcí. Abyste získali nové nemovitosti, můžete pořádat dny otevřených dveří u sebe v realitní kanceláři, ale také v prodávaných nemovitostech. Když jste šikovní, můžete pořádat i jiné akce typu seminářů nebo i společenských a sportovních akcí pro klienty, přátele a známé.
  • Bezplatné odhady nemovitostí. Když nabízíte nezávazné odhady nemovitostí, osloví vás lidé, kteří o prodeji třeba zatím jen uvažují. Mohou to být i odhady pro dědická řízení.

Existuje celá řada dalších způsobů, jak nemovitosti nabírat. Ideální je absolvovat nějaký seminář, nebo se přidat ke zkušené realitní kanceláři, kde se všechno naučíte!

16.8.2021

O mně

Vyrůstal jsem v prostředí, kde se nemovitosti vždycky řešily – pozemky, budovy, stroje. V naší rodině se majetek nikdy nebral jen jako „věc“. Byl za tím vždycky příběh, práce, emoce. A možná i proto dnes přistupuju ke každému prodeji s respektem, strategií a důrazem na detail.

 

Mojí prioritou je férové a funkční řešení – od první schůzky až po předání klíčů. Využívám moderní nástroje jako je profesionální prezentace, video, půdorysy, efektivní propagace na sociálních sítích i realitních serverech. V kombinaci se zázemím kanceláře RE/MAX Delux to znamená jedinou věc – že svou práci můžu dělat pořádně.

 

Ať už jde o menší byt nebo rozsáhlý pozemek, každý obchod si zaslouží individuální přístup. Rád vám ukážu, jak může vypadat realitní služba, která dává smysl.

Petr Molčík

Makléř

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.