🏡 51_Delux podcast 🔴 Typologie osobnosti klientů❗️Jak správně komunikovat se zákazníky obchodníků❓🫤

Rozhovor s 👉 Martinem Hladečkem, regionálním managerem sítě remax a 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Typologie osobnosti klientů❗️

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓
✅ Proč je důležité znát typologii osobnosti❓
✅ Jaké jsou typy klientů v praxi❓
✅ Cholerik, sangvinik, flegmatik, melancholik❓
✅ Jak správně identifikovat zákazníka❓
✅ Jak komunikovat se specifickým klientem❓
✅ Jednoduchá metoda identifikace❓
✅ Příběhy z praxe s různými typy osobností❗️

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verse podcastu

Audio verse podcastu

10.5.2023

O mně

Představte si, že máte na prodej nemovitost. Ale jak ji efektivně prodat a zajistit, že získáte nejvyšší možnou cenu? 


Domluvte si se mnou schůzku, na které Vám poradím, jak postupovat ve Vaší situaci. 


Jsem realitní makléř specializující se na prodej nemovitostí v Brně a Jižní Moravě. 

 

Před prodejem každé nemovitosti si představím ideálního kupce, pro kterého bude mít nemovitost největší hodnotu. Následně podle toho nastavím i marketingový plán, který zvyšuje šance na úspěšný prodej za nejvyšší možnou cenu. 

 

Během naší spolupráce můžete očekávat důslednou přípravu včetně analýzy technických a právních aspektů nemovitosti a identifikace možných rizik. Díky svým zkušenostem jako bývalý projektant mám výhodu v technických aspektech staveb. Úzká spolupráce mezi makléři zaručuje hladký průběh celého případu, což má vliv na fungování kanceláře, která opakovaně získává titul Kancelář roku Morava.

Přijďte k nám na kávu a zjistěte v čem jsme jiní a co nás dostalo na špičku v republice mezi realitními kancelářemi.

Váš certifikovaný realitní makléř Radek Malhocký

Radek Malhocký

Makléř

Certifikáty

Silver-816x816 specialista 300x300 20kb profik 76kb Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.