🏡70_Delux podcast 🔴 Jak se stát skutečně úspěšným realitním makléřem❓ Na co si dát na začátku pozor❓

Rozhovor s 👉 Ivanem Přepechalem, ředitelem kanceláře a 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jak se stát úspěšným realitním makléřem❓😊

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

Jaké aktivity byste měli plnit
Kolik byste měli investovat do marketingu
Jak moc je důležitý mentor
Kdy úspěšným nebudete
Jak si správně vybrat realitní kancelář kde začít
Kdy vyděláte první peníze
Jaké prvotní znaky o vás vypovídají že budete úspěšný
Kolik hodin denně budete ze začátku pracovat

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verze podcastu

Audio verze podcastu

 

O mně

Představte si, že máte na prodej nemovitost. Ale jak ji efektivně prodat a zajistit, že získáte nejvyšší možnou cenu? 


Domluvte si se mnou schůzku, na které Vám poradím, jak postupovat ve Vaší situaci. 


Jsem realitní makléř specializující se na prodej nemovitostí v Brně a Jižní Moravě. 

 

Před prodejem každé nemovitosti si představím ideálního kupce, pro kterého bude mít nemovitost největší hodnotu. Následně podle toho nastavím i marketingový plán, který zvyšuje šance na úspěšný prodej za nejvyšší možnou cenu. 

 

Během naší spolupráce můžete očekávat důslednou přípravu včetně analýzy technických a právních aspektů nemovitosti a identifikace možných rizik. Díky svým zkušenostem jako bývalý projektant mám výhodu v technických aspektech staveb. Úzká spolupráce mezi makléři zaručuje hladký průběh celého případu, což má vliv na fungování kanceláře, která opakovaně získává titul Kancelář roku Morava.

Přijďte k nám na kávu a zjistěte v čem jsme jiní a co nás dostalo na špičku v republice mezi realitními kancelářemi.

Váš certifikovaný realitní makléř Radek Malhocký

Radek Malhocký

Makléř

Certifikáty

Silver-816x816 specialista 300x300 20kb profik 76kb Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.