🏡 65_Delux podcast 🔴 Co obnáší práce realitního makléře❓Jak probíhají začátky podnikání❓Den makléře❓

Rozhovor s 👉 Janem Konečným, jedním z prvních makléřů RK Delux A 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jak vypadá práce realitního makléře

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

Na co je potřeba se zaměřit jako nový makléř
Kdy se dostaví první úspěch
Kolik ze začátku tahle práce stojí investic
Jaký dělat marketing
Kdy asi přijde první reálná fakturace
Co je na práci makléře super a co naopak ne
Jaké jsou rady pro začátečníky v realitách
Kolik se dá zobchodovat nemovitostí ročně
Co se všechno musí nový realitní makléř naučit
Jak si vybrat realitní kancelář kde začít

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verze podcastu

Audio verze podcastu

11.1.2024

O mně

 

Pocházím z krásného města Olomouce. Poté, co jsem procestovala velký kus světa, mě život zavál do Brna, kde žiji již více než šest let. Nalezla jsem zde nejen svůj druhý domov, ale i životního partnera a práci, která se stala do slova a do písmene mým životním posláním.

 

Pro práci realitního makléře jsem si zvolila podporu silné celosvětové společnosti RE/MAX. Dostalo se mi tak kvalitního vzdělání, možnosti učit se od nejlepších a neustále se zlepšovat. V neposlední řadě své práci vděčím za mnohá nová přátelství, ať už z řad mých klientů nebo kolegů.

 

Za každou nemovitostí vidím lidský příběh a snažím se proto ke své práci přistupovat maximálně zodpovědně, profesionálně a přitom citlivě a s ohledem na danou situaci. 

 

Pokud Vám mohu být nápomocna s prodejem Vaší nemovitosti nebo odbornou radou z oblasti realit, neváhejte se na mne obrátit. Bude mi potěšením.

Veronika Hyhlíková

Makléř

Certifikáty

Certifikovaný-makléř-2_rgb realitn_profesion_l_cmyk 100% - Jan Konečný REMAX rmx-cms Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.