🏡 67_Delux podcast 🔴 Jak na prohlášení vlastníka❓Rozdělení na bytové jednotky a vydělání více peněz🤑

Rozhovor s 👉 Mgr. Irenou Šifaldovou, realitní makléřkou ✅ A 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jak na prohlášení vlastníka nemovitosti 🏡❓

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Co je to prohlášení vlastníka a k čemu slouží❓

✅ Jak prohlášení vlastníka vyřídit❓

✅ Co je to reálné dělení nemovitosti❓

✅ Co je potřeba pro zřízení prohlášení vlastníka❓

✅ Jak dobře rozprodat nájemní dům❓

✅ Lze prohlášení vlastníka měnit anebo zrušit❓

✅ V čem je výhoda tohoto prohlášení❓

✅ Jak dlouho trvá vypracování❓

✅ Kdo může učinit prohlášení vlastníka❓

✅ Příklady z praxe❗️

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verze podcastu

Audio verze podcastu

5.3.2024

O mně

 

Pocházím z krásného města Olomouce. Poté, co jsem procestovala velký kus světa, mě život zavál do Brna, kde žiji již více než šest let. Nalezla jsem zde nejen svůj druhý domov, ale i životního partnera a práci, která se stala do slova a do písmene mým životním posláním.

 

Pro práci realitního makléře jsem si zvolila podporu silné celosvětové společnosti RE/MAX. Dostalo se mi tak kvalitního vzdělání, možnosti učit se od nejlepších a neustále se zlepšovat. V neposlední řadě své práci vděčím za mnohá nová přátelství, ať už z řad mých klientů nebo kolegů.

 

Za každou nemovitostí vidím lidský příběh a snažím se proto ke své práci přistupovat maximálně zodpovědně, profesionálně a přitom citlivě a s ohledem na danou situaci. 

 

Pokud Vám mohu být nápomocna s prodejem Vaší nemovitosti nebo odbornou radou z oblasti realit, neváhejte se na mne obrátit. Bude mi potěšením.

Veronika Hyhlíková

Makléř

Certifikáty

Certifikovaný-makléř-2_rgb realitn_profesion_l_cmyk 100% - Jan Konečný REMAX rmx-cms Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.