Když vás osloví klient, kterému vás doporučili jeho přátelé, rodina či známí, je to velká pocta. Znamená to, že svou práci děláte dobře. Takové doporučení je nejlepší reklama, získáváte tak klienty, kteří nehledají nikoho dalšího, důvěřují vám a celkově se s nimi výborně spolupracuje. Když vás lidé doporučují, je to známka kvality a profesionálního přístupu. Doporučení je jednoduše tím nejdůležitějším kritériem hodnocení spokojenosti klienta. A to platí nejen v realitách, ale ve všech oborech!
Úspěšný makléř obvykle nehraje na kvantitu, ale na kvalitu. Nejde o to, rychle byt pronajmout, nebo co nejrychleji prodat, je potřeba dát do každého případu maximum tak, aby byl klient spokojený. Není zde ani prostor pro chyby, protože jde často o velké peníze a celoživotní úspory klientů. Navíc se vyplatí jednat slušně a férově se všemi zúčastněnými stranami, protože i prodávají i kupující mohou být v budoucnu vašimi klienty, nebo vaše služby doporučovat. Proto je na prvním místě profesionalita, slušnost a kvalita služeb.
Makléř může požádat své klienty o reference, které pak zveřejňuje na svém webu nebo je prezentuje i jinde. I tyto reference jsou důležité, a když je s vámi klient spokojen, pak vám mohou pomoci přilákat další klienty. Když něco náhodou nevyjde, je potřeba pořád jednat slušně, s nadhledem, a postavit se k problému čelem. Negativní reference jsou velmi nebezpečné a mohou vám velmi rychle poškodit dobré jméno, které si budujete dlouhá léta.
Když se dozvíte, že vás někdo doporučuje, je na místě za to i nějakou vhodnou formou poděkovat. Stačí SMSka, děkovný email, telefonát nebo klidně i ústní zmínka. Tady záleží na vaší strategii, protože když budete odměňovat lidi, kteří vás doporučují, můžete tak získat ještě více klientů!
19.3.2021
„Věřím, že prostor, ve kterém žijeme, nás dokáže inspirovat, uklidnit i zlepšit náladu.“🌟 A tak se vše kolem bydlení stalo mou srdcovou záležitostí !
Nemovitosti mě pohltily už v roce 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Při práci jsem si ale uvědomila, že cesta ke krásnému bydlení nezačíná jen nábytkem, ale už při výběru správné nemovitosti. A proto jsem se vrhla i do světa realit. 🏡
Vidím věci jinak – díky zkušenostem z designu umím v nemovitostech objevit i jejich skrytý potenciál, navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům v tom nejlepším světle. Tato práce mě baví, protože propojuje kreativitu, organizaci i komunikaci. Takže ať už prodáváte, pronajímáte nebo hledáte - se mnou máte jistotu, že to bude profesionální, promyšlené a přitom lidské.
Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském RE/MAX Delux mě pak nadchli svou energií, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.
Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. Díky tomu totiž dokážeme Vaši nemovitost dostat do hledáčku těch správných lidí. Ať už jde o krásné fotografie, poutavé videoprohlídky, 3D skeny nebo pečlivý home staging, postarám se o to, aby Vaše nemovitost zaujala toho správného kupce nebo nájemce.
A hlavně – přistupuji ke všem klientům lidsky a s úsměvem. Takže pokud potřebujete s čímkoliv kolem bydlení poradit nebo pomoct, ozvěte se. Ráda se postarám o to, aby vše klaplo! 😊
Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAXU Delux ručíme! 🤝