Povinnosti prodávajícího při spolupráci s realitní kanceláří

Spolupráce s realitkou vám celý proces prodeje nemovitosti neuvěřitelně ulehčí. Faktem je, že prodejem strávíte minimum času, nemáte skoro žádný stres a máte jistotu, že vše proběhne hladce, bezpečně a bez problémů. Když jde vše dobře, pak jsou vaše povinnosti a vaše zapojení do prodeje minimální. Pojďme se podívat na klasický případ prodeje a zapojení klienta v současné koronavirové době.

Co musí prodávající obvykle absolvovat?

V praxi stačí, když prodávající absolvuje následující:

  • První schůzka na nemovitosti. Osobní setkání s makléřem na dané nemovitosti je nevyhnutelné. Tam si i ujasníte své představy, dohodnete se, jak bude spolupráce dále pokračovat.
  • Podpis smlouvy v kanceláři makléře. Dalším krokem je většinou setkání v kanceláři makléře, který už bude mít připravenu zprostředkovatelskou smlouvu. Tu vám může poslat už předem v elektronické podobě, abyste si ji mohli v klidu prostudovat. Tuto schůzku se dá po domluvě i vynechat a smlouvu podepsat hned na prvním setkání na nemovitosti.
  • Účast na prohlídkách není nutná. Když chce klient absolvovat prohlídky, je to samozřejmě možné. Lepší varianta však je, když svěří makléři klíče a nechá vedení prohlídek na něm. Jednak ušetří čas a druhak dá makléři prostor pro svou práci.
  • Podpis kupní smlouvy u advokáta. Když makléř sežene kupce a majitel bude spokojený s prodejní cenou, pak se osobně setká s makléřem i kupcem u podpisu kupní smlouvy u advokáta.
  • Předání nemovitosti. Poslední nutné setkání proběhne při předání nemovitosti novému majiteli. Klient zde jen podepíše předávací protokol a předá klíče a PENB (štítek energetické náročnosti budovy), který zajistí makléř.

To je téměř vše, takto probíhá ideální zakázka, ale samozřejmě se může stát, že bude nutné se setkat častěji kvůli dalším věcem. Každopádně platí fakt, že spolupráce se zkušenou realitní kanceláří a šikovným makléřem prodávajícímu ušetří spoustu času a starostí.

28.3.2021

O mně

„Věřím, že prostor, ve kterém žijeme, nás dokáže inspirovat, uklidnit i zlepšit náladu.“🌟 A tak se vše kolem bydlení stalo mou srdcovou záležitostí !

 

Nemovitosti mě pohltily už v roce 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Při práci jsem si ale uvědomila, že cesta ke krásnému bydlení nezačíná jen nábytkem, ale už při výběru správné nemovitosti. A proto jsem se vrhla i do světa realit. 🏡

 

Vidím věci jinak – díky zkušenostem z designu umím v nemovitostech objevit i jejich skrytý potenciál, navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům v tom nejlepším světle. Tato práce mě baví, protože propojuje kreativitu, organizaci i komunikaci. Takže ať už prodáváte, pronajímáte nebo hledáte - se mnou máte jistotu, že to bude profesionální, promyšlené a přitom lidské.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském RE/MAX Delux mě pak nadchli svou energií, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. Díky tomu totiž dokážeme Vaši nemovitost dostat do hledáčku těch správných lidí. Ať už jde o krásné fotografie, poutavé videoprohlídky, 3D skeny nebo pečlivý home staging, postarám se o to, aby Vaše nemovitost zaujala toho správného kupce nebo nájemce.

 

A hlavně – přistupuji ke všem klientům lidsky a s úsměvem. Takže pokud potřebujete s čímkoliv kolem bydlení poradit nebo pomoct, ozvěte se. Ráda se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

 

Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAXU Delux ručíme!  🤝

 

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.