🏡 60_Delux podcast 🔴 Jak se dělá marketing pro celorepublikovou realitní síť❓Tipy pro real. makléře

Rozhovor s 👉 Tomášem Hvězdou, marketingovým ředitelem RE/MAX ČR a SK A 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jak na funkční realitní marketing

😞 Omlouváme se za sníženou kvalitu zvuku, vypadly microfony a museli jsme komprimovat přes audio AI 😞

Co se dozvíte v našem rozhovoru

Jaké jsou 4 základní principy realitního marketingu
V čem je marketing pro makléře jiný
Co je v marketingu nejdůležitější
Na jaké se zaměřit kanály
Jak se dělá marketing pro celou republiku
Co funguje a co nefunguje
Tipy a rady pro realitní makléře❗️

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verze

Audio verze

29.11.2023

O mně

Veronika má původ v řeckém jménu Bereniké (Phereniké) a jeho význam je "nositelka vítězství". Věřím, že moje jméno není náhoda, ale odraz mého osobního a pracovního života.

 

Aby člověk mohl vítězit je potřeba být mezi TOP nejlepšími ve svém oboru a tam RE/MAX rozhodně patří.

 

Do světa realit jsem vstoupila díky mému skvělému realitnímu kolegovi Petru Bartošovi, který je zároveň již několik let mým úžasným manželem a otcem našich 2 dětí. Pro někoho nemyslitelná kombinace, pro nás je to úspěch ve světě realit a spokojenost u klientů, kteří se k nám s důvěrou vrací a doporučuji naše služby mezi své přátelé a rodinu. Jelikož 2 makléři jsou více než 1 😊

 

Každému klientovi dáváme dvojitou dávku profesionality, důslednosti, lidskosti a také pořádnou dávku humoru, který mnohdy lidem usnadní prodej či koupi nemovitosti jelikož je to jejich „poprvé“.

 

Jsem certifikovaná realitní makléřka a o Vaší nemovitost se postarám na 110% ve všech směrech.

 

Děkuji za důvěru a těším se na spolupráci s Vámi!

Veronika Bartošová

Makléř

Certifikáty

rmx-cms 195x200_RMX_Aukcni_specialista realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.