🏡 27_Delux podcast 🔴 Podnikání realitního makléře s franšízou RE/MAX❓ Co získáte od kanceláře sítě❓✅

Rozhovor s 👉 makléřem Tomášem Nedomou a 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jaké je podnikání realitního makléře s franšízou❓ Jaké jsou výhody❓

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Proč nemáme rádi MLM❓

✅ Jaký je rozdíl v podnikání s franšízou a bez❓

✅ Podnikání obecně vs. podnikání v realitách ❓

✅ Jakou vidíme budoucnost sítě a realit obecně❓

✅ Proč nefungují bezrealitní servery❓

✅ Jaký je hlavní podnikatelský produkt makléře❓

✅ Rady, tipy a zkušenosti z praxe❗️

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verse podcastu

Audio verse podcastu

1.9.2022

O mně

 

Pocházím z Budějovic, krásného města na jihu Čech. Nicméně život mě zavál do Brna, kde jsem nalezla svůj druhý domov a práci, která se stala mým koníčkem.

 

Prošla jsem různými profesemi i podnikání, jedno měli ale společné - prodej. Rozhodla jsem se tedy povznést své zkušenosti a prodavát to nejdůležitější - životní změnu! A tou je bezesporu prodej či koupě nemovitostí.

 

Mým cílem je dělat reality jinak - kvalitně! Proto jsem si zvolila RE/MAX, jednu z nejsilnějších značek na světovém trhu realit. Je pro mě velice důležité neustále se zdokonalovat, vzdělávat, učit se a toho se mi v RE/MAXu dostává v té nejvyšší kvalitě.

 

Svoji tvář neschovávám, za své služby svým klientům ručím a vždy se stavím ke své práci profesionálně. Každého klienta beru individuálně a věnuji se mu s nadstandartním přístupem. Vše s jasným cílem - prodat Vaši nemovitost za NEJVYŠŠÍ MOŽNOU CENU k Vaší plné spokojenosti!

 

Bude mi velkou ctí se s Vámi potkat s být součástí Vaší velké životní změny!

Chalupníková Kateřina

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.