🏡 31_Delux podcast 🔴 Věcné břemeno dožití, jak na to❓Jak prodat s touto právní vadou❓Kolik dostanu💶❓

Rozhovor s 👉 makléřkou Janou Barabášovou, specialistkou na komplikované prodeje a 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jak na věcné břemeno dožití na nemovitosti❓

 

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Jak se určuje cena nemovitosti s věcným břemenem dožití❓

✅ Jaké jsou druhy tohoto věcného břemene❓

✅ Na co si dávat pozor❓

✅ Pro koho je tato služba vhodná❓

✅ Jaké jsou nejčastější poptávky klientů❓

✅ Kdo kupuje nemovitosti s tímto věcným břemenem❓

✅ Jak dlouho takový prodej trvá❓

✅ Jaká je statistika zapsaných břemen v KN❓

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verse podcastu

Audio verse podcastu

26.9.2022

O mně

 

Reality jsou můj život a spokojenost klientů je na prvním místě!

 

Za dobu mé dlouholeté, více jak dvacetileté praxe v této oblasti dokážu pochopit potřeby klientů a pomoci jim s jejích představami, ať už je to bydlení nebo prostory k podnikání. Pomoci při řešení různých životních situacích, jako je například dědické řízení, vyrovnání manželů apod.

 

„Díky důvěře klientů jsem byl v minulém roce za svoji práci oceněn titulem 100 % Club“

 

Velice důležitý je i právní stav každé nemovitosti, zejména soulad se „Stavebním zákonem“. Velice rád každému podám pomocnou ruku i při řešení těchto záležitostí.

 

Nejvyšší odměnou pro mě je, když mě spokojený klient doporučí své rodině, přátelům nebo známým. V tu chvíli vím, že moje práce má smysl. Realitní činnost je především o práci s lidmi, jejich představami a potřebami! Velice rád každému pomohu při prodeji nebo pronájmu jeho nemovitosti.

Vlček Pavel

Makléř

Certifikáty

Certifikovaný-makléř-2_rgb realitn_profesion_l_cmyk 100_percent 1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.